სოციალური პროექტის ავტორი პირიმზე კაპანაძე
ქალაქი ვანი
სკოლა სულორის საჯარო სკოლა
პროექტის დასახელება: ,, სოციალური უნარების განვითარება მოსწავლეებში"
პროექტის შინაარსი
მოსწავლეები მოიძიონ ინფორმაცი სოციალური უნარების შესახებ
გააკეთებენ პრეზენტაციას პროექტში მონაწილე ჯგუფისთვის.
მოსწავლეებმა მოიძიონ ინფორმაცია სოციალური უნარების განვითარების შესახებ.
გააკეთებენ პრეზენტაციას პროექტში მონაწილე ჯგუფისთვის
თემის ირგვლივ გაიმართება დისკუსია.
საგანიმუსიკა
საფეხური/კლასი საბაზო საფეხური ( VII- VIII – IX)
განხორციელების ვადები 20.09.2019. 27.092019
მოსწავლეთა ჩართულობა წინასწარი გამოკითხვით მოსწავლეთა უმეტესობისთვის ინფორმაცია სოციალური უნარების შესახებ იყო ახალი და უცნობი ამიტომ, დიდი ინტერესით მონაწილეობდნენ პროექტის მსვლელობაში.
საგნობრივი სტანდარტი: მუს.VII.4. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.მუს. VIII .1. მოსწავლეს შეუძლია იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.
მეთოდური ორიენტირები სწავლა - სწავლება ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეთა შინაგანი ძალების გააქტიურებას. სწავლა - სწავლება ხელს უნდა უწყობდეს ცოდნათა ურთიერთდაკავშირებას და ორგანიზებას
პროექტის სასწავლო მიზნები :პროექტი მიზნად ისახავს მოსწავლეთა ინფორმირებას სოციალური უნარების შესახებ. მიიღებენ ცოდნას სოციალური უნარების დასწავლის შესაძლებლობაზე, რაც საშუალებას მისცემს დაგეგმონ საკუთარი სწავლის პროცესი და იყვნენ წარმატებულები საზოგადოებრივ საქმიანობაში.
პროექტის აქტუალობა: პროექტის აქტუალობაზე შეიძლება ითქვას რომ სოციალური უნარები XXI საუკუნის სავიზიტო ბარათია. ამ უნარების ფლობა შესაძლბლობას იძლევა პოზიტიური , ადამიანური და პროფესიული ურთიერთობისთვის .ხელს უწყობს გენეტიკური უნარების რეალიზებას და პიროვნების წარმატებას ნებისმიერ საქმიანობაში
მოსალოდნელი შედეგები
მოსწავლეები შეძლებენ სოციალური უნარების განვითარებას სასკოლო პროგრამების დაძლევის პარალელურად.
შეძლებენ პოზიტიური ურთიერთობების დამყარებას პედაგოგებთან და თანატოლებთან.
დარწმუნდებიან საკუთარ შესაძლებლობაში და მუდმივად იზრუნებენ მის გაუმჯობესებაზე.
მოსწავლეთა ცოდნის ასაკის, ინტერესებისა და გამოცდილების გათვალისწინება.
მოსწავლეები დაჯილდოვებულნი არიან მუდმივი ინტერესით, შეისწავლონ ახალი, განავითარონ არსებული უნარ- ჩვევები. საბაზო საფეხურზე მყოფი მოსწავლეებისთვის კიდევ უფრო მნიშვნელოვანია საკუთარი თვის კარგად წარმოჩენა, ამიტომაც ინტერესი პროექტის მიმართ დიდი იქნება. გარკვეულ გამოცდილებას სოციალური ურთიერთობების სფეროში ფლობენ ამიტომ, პროექტი დაეხმარება საკუთარი წარმოდგენის შეფასება - გადაფასებაში.
სოციალური პროექტისთვის საჭირო რესურსი:
კომპიუტერი, ტელეფონი, ფორმატის ქაღალდი, მარკერი, ცარცი, დაფა.
შეფასება და მონიტორინგი
პროექტის მსვლელობის ეტაპები შეფასების მეთოდები შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტები
პროექტის დასაწყისში ფრონტალური კითხვები,ვერბალური შეფასება ვერბალური კომუნიკაცია
პროექტის მსვლელობისას თვითშეფასება, ურთიერთშეფასება, რეფლექსია, დაკვირვება.
სახალისო სტიკერები, განმავითარებელი შეფასება
პროექტის დასრულების შემდეგ: თანატოლთა უკუკავშირი, პროექტის ხელმძღვანელისა და დაინტერესებული პედაგოგების უკუკავშირი. განმავითარებელი შეფასება.
აპლოდისმენტები
შეფასების მოკლე მონახაზი
პროექტის მსვლელობისასპროექტის მსვლელობისას ფასდება:
მოსწავლეთა აქტიურობა/ ჩართულობა .
ინფორმაციის მოძიების, ჯგუფური მუშაობის, მსჯელობის, პრეზენტაციის უნარ - ჩვევები, კომპიუტერული ტექნოლოგიების ფლობისა და გამოყენების უნარ - ჩვევები.
წინარე ცოდნა
ფლობს ციფრულ ტექნოლოგიებს, მოიძიებს ინფორმაციას, შეუძლია არგუმენტირებული მსჯელობა, იცნობს და იყენებს დისკუსიაში მონაწილეობის წესებს
Комментариев нет:
Отправить комментарий